loader
Vă rugăm să aşteptaţidotted

Evaluări și comentarii pe Autopieseonline24.ro

4.80 /5

( Recenzii - 177243 )

4.80 /5
(Recenzii - 177243)
  • 5
    (146306)
  • 4
    (27866)
  • 3
    (1723)
  • 2
    (655)
  • 1
    (629)
  • Costul produselor + 123591

    9302 -
  • Livrare + 113606

    9880 -
  • Asortimentul + 126965

    5291 -
  • Ușurința în utilizare + 120998

    10521 -
  • Eficiența funcției de căutare + 70542

    11483 -
Dinamica vânzărilor repetate pe Autopieseonline24.ro, în perioada 2013-2017

Comentariile clienţilor

R.W.
2021-05-29

Immer günstig. Wenn man die richtigen Nummern hat, dann kommt auch das richtige Teil. Und wenn mal was falsch geliefert wird, dann funktioniert auch der Support sehr gut, wenn man auch etwas Geduld und Freundlichkeit mitbringt. Für mich alles Top!

A.C.
2020-11-04

Siete fantastici in 4gg ho ricevuto il prodotto che ho ordinato,ottimo prezzo grazie mille

F.G.
2020-11-05

ampia scelta, costo contenuto e iter d'acquisto i punti di forza 10+

D.B.
2017-04-11

Firma foarte serioasa, o recomand cu caldura. La prima comanda am avut retineri mai ales ca trebuie efectuata plata anticipata. Poate ca nu ar fii lipsit de interes sa specificati la finalul comenzii, ca piesele se livreaza din Germania. Livrarea exemplara mi-au facut-o cei de la UPS (uniforma si adresare respectoasa, predare la usa a pachetului) M-ati castigat de client. Bravo!

C.A.R.
2017-05-25

Foarte tare firma, promotii excelente, poti prinde promotii si cu o reducere de 50% plus beneficiu de a primi comanda la tine la usa fara achiatrea taxei de transport daca valoarea este de 530 lei plus de asta lucreaza cu firme de curierat foarte serios. Foarte multumit si recomand

O.C.P.
2017-05-27

Foarte ok, doar ca la livrare scrie 24 - 48 de ore iar livrarea a avut loc in mai mult de 7 zile. In Rest chiar super ok, piesele s-au potrivit la fix, calitate ok, pret bun. Recomand, intarzierea la livrare nu m-a dar peste cap

C.D.
2017-05-24

Firma serioasa cu angajati comunicativi, piese originale de calitate si preturi foarte bune. daca timpul nu va preseaza (avand in vedere ca piesele ajung in cateva zile), va recomand cu caldura site-ul.

D.V.
2016-12-16

Am comandat anvelope. Pret bun, insa dupa 14 zile inca nu le-am primit.... in conditiile in care s-a promis 5 zile lucratoare... DEZASTRU! Si banii s-au incasat!!

Autopieseonline24.ro
2017-01-13

Stimate client, in sezonul de iarna sunt multe comenzii de anvelope, dupa ce ati plasat comanda, la depozit temporar nu erau pe stoc dimensiunile solicitate de dvs. Am incercat in cel mai scurt timp sa facem rost de dimensiunile solicitate de dvs. si sa la expediem cit mai curind. A mai fost si o retinerere a comenzii de la curieri, din motiv ca sunt solicitati in luna decembrie. Ne cerem scuze de incomoditatile create, va multumim.

A.Z.A.
2017-05-03

Piese originale din Germania, la preturi mai mici dacit in Romania!!! Seriozitate,profesionalizm, promptiudine! Bravo!!!

T.M.D.
2017-04-13

Foarte multumit, promtitudine si calitate, comunicare si suport foarte bune. RECOMAND.

D.C.
2017-04-04

Multumesc pentru livrare , cum facem cu difertanta de pret?

Autopieseonline24.ro
2017-04-10

Aveti posibilitatea de a depune banii in contul dvs personal pe site-ul nostru si sa ii utilizati la urmatoarea cumparatura, sau va putem rambursa banii prin aceeasi metoda prin care ati achitat comanda.

I.M.
2017-05-24

Raspund imediat la toate solicitarile clientilor!

G.R.L.
2018-03-10

Buon giorno, sono un cliente da qualche anno, e i prodotti sono ottimi, grande scelta e prezzi molto buoni. MA! per quanto riguarda la spedizione devo dissentire.... Ieri 9 Marzo 2018 ho ricevuto il ricambio richiesto, ma con quale trafila?... ho ordinato il ricambio lunedì, e in breve è stato elaborato e affidato a UPS e fin qui tutto ok. Fintanto che il trasporto è avvenuto in Germania, niente da dire, ma all'arrivo in Italia è qui che sorgono i problemi.....dalla Germania a Bologna per poi tornare a Milano (?!?), va be...ma il peggio è quando da milano vengono affidati ai corrieri italiani (che in realtà sono stranieri) e che invece di portarti il pacco a destinazione come da ricerca spedizioni sul sito UPS ( Consegna entro la fine giornata) questi non vengono e scrivono destinatario assente e quindi dicono che ripasseranno il primo giorno lavorativo seguente. In realtà non sono mai passati, io ero ad aspettare a casa tutto il giorno, e anzi al mattino avevo telefonato alla sede UPS di Milano per accertarmi della consegna e mi era stato garantito entro la fine giornata, ma quando ho visto sul sito UPS che i corrieri dicevano che erano passati e non avevano trovato nessuno alle ore 14,55, mi sono alterato e ho chiamato la sede UPS di Milano, dopo una breve discussione si sono messi in contatto con il corriere che all'inizio insisteva che era passato, (assolutamente non vero , in casa eravamo in due, il mio paese ha solo due strade, una che attraversa il paese e l'altra che gli gira attorno e non vi sono altre vie e poi ci sono poche case, e nella cassetta postale non c'era nulla...) ma poi diceva che era lontano ed era senza gasolio, a quel punto dato che il ricambio mi serviva e inoltre lunedì non ero in casa, abbiamo concordato di trovarci a metà strada più o meno. Così ho dovuto fare 30 KM all'andata e 30 KM al ritorno totale 60 KM dopo aver pagato la spedizione. Quando ho incontrato i corrieri oltre a non avere giustificazioni, ho notato come fanno, con il navigatore stimano la distanza di consegna da dove si trovano e se è distante ed è l'unica nella zona, dicono che sono andati ma non c'era nessuno... Ora sapete dove sta il problema nei ritardi delle spedizioni. Qui in Italia a causa di corrieri non onesti.

Autopieseonline24.ro
2018-03-13

Gentile Gian Roberto, La ringraziamo molto per questa Sua segnalazione che abbiamo prontamente inoltrato ai responsabili delle spedizioni al fine che possano intervenire e farsi che non si ripeta. Ci scusiamo per il comportamento del corriere, la Sua segnalazione è per noi molto importante al fine di poter tenere monitorata la situazione. Ci impegniamo intensamente per garantire i migliori livelli di assistenza a tutti i nostri numerosi clienti. Siamo veramente spiaciuti per i problemi che Lei ha riscontrato con il Suo ordine. Sempre a Sua disposizione, Cordiali saluti!

R.F.T.E.
2018-03-06

Es la tercera vez que hago un pedido, en cada uno de ellos me sorprendía la responsabilidad y la precisión en la busqueda de lo solicitado. Sinceramente, la primera vez que me comuniqué telefónicamente, durante la espera (que fue breve, por que no tardaron mucho en atenderme), una voz "programada" se daba a conocer de esta manera: - " Buenos días, ha llamado a tienda de recambios para coches on line. Su llamada es muy importante para nosotros, espere en la línea que brevemente le atenderemos". Sinceramente pensé, que tanta amabilidad era pura fórmula de marketing superficial, pero luego comprobé que que la cortesía y diligencia profesional de todo el personal de esta EMPRESA (con mayúscula) acanzaba los topes mas altos de lo que se puede esperar de un SERVICIO DE ATENCION AL CLIENTE (otra vez con mayúsculas). Paso a decirles, que en el primero y segundo pedido, obtuve repuestos de primeras marcas a menos de la mitad de precio que hubiera pagado en cualquier comercio minorista. En cuanto a la rapidez de la entrega: 10 puntos. Y el colmo de satisfacción lo obtuve cuaando me enviaron unas correas que no se ajustaban al vehiculo, y cuando los advertí, ellos me dijeron que no me preocupara, que cuando las volvieran a envíar las compensarían. Me motiva a escribir esta alabanza, pues en estos tiempos no es usual el buen trato comercial,además me lo tomo como una obligación moral, el ser agradecido con quienes se toman muy en serio su labor. Es bueno motivarlos para que sigan siempre así, reconociendo como mérito, a quienes realizan su trabajo tan profesionalmente. Felicitaciones a todo el personal sin exclusión, porque cada uno en su función, posibilita que "recambios coches ", funcione con sincronismo, amabilidad y seriedad profesional. Un saludo a todas, todos, de un cliente satisfecho.

L.V.
2018-11-19

Rád bych touto cestou poděkoval podpoře na webu www.automobilovedily24.cz za její ochotu, vstřícnost a trpělivost. Na žádost mě mnou vybrané díly ověřili dle VIN a doporučili náhrady. Mohu jen doporučit! Objednal jsem si díly ve dvou objednávkách a každá byla zabalena ve dvou balících. Jedna objednávka byla zaslaná dopravní společností GLS a byla do 5 dnů od odeslání doručena vpořádku (2bal) na mou adresu (řidič mě před dodáním kontaktoval). Pochvala ! Za to druhá objednávka byla zaslána prostřednictvím DHL (spolupracuje s PPL CZ - předává zasilky k doručení) a ta je po 11 dnech ještě nedoručena!!! Bez Aviza PPLCZ předalo zásilku k vyzvednutí do Parcelshopu (místa k vyzvednuti v nejbližší čtvrti s otevírací dobou 10:00-18:00), aníž jsem o to požádal. Bohužel pracuji od 7:00-19:00, takže není v mých silách balíky zde vyzvednout. Od 14.11 do 16.11 mě na zákaznické podpoře slibovali každý den doručení na mou kontaktní adresu (nahradního příjemce), ani jednou slib nedodrželi. Jako výmluvu, že je zásilka uložena v Parcelshopu mě sdělili, že jim jejich Partnerská společnost DHL nepředala kontaktní údaje na příjemce (pouze PSČ - co to je za nesmysl? Musel jsem je doplnit telefonicky!). Kontaktovat PPLCZ můžete telefonem na zakaznické lince nebo emailem. Na email vám přijde odpověď, že reakce na váš email může trvat i několik dní a na telefonu vám zákaznická podpora vše slíbí, ale nic nedodrží. Pokud jsem chtěl kontakt na nadřízenou osobu nebo na vedení společnosti, odmítnou vám ho dát. Stačí se podívat na google maps a zobrazit si hodnocení společnosti PPL CZ a vše vám bude jasné. Je to NEJHORŠÍ DOPRAVNÍ SPOLEČNOST v ČR, prosím nepoužívejte společnost DHL/ PPLCZ !!! Zbytečně vám kazí celkový dojem ! Za chyby dopravce nemůžete, ale lze se z nich poučit. Ještě jednou děkuji.

Autopieseonline24.ro
2018-11-19

Dobrý den pane Vyleťal. Děkujeme za vaší zpětnou vazbu.Jsme rádi,že jste spokojeni s našimi služby. Taky děkujeme za upozornění,ohledně společnosti PPL CZ S pozdravem tým automobilovedily24

B.Z.
2018-02-21

Byla to má první objednávka náhradních dílu na A24, znáte ty prvotní obavy, kamsi do Německa, platba předem, zkrátka obavy z následných problémů. Byl to však jeden z mých nejlepších internetových nákupů! Zboží jsem objednal, obratem mi volali a to česky (nikoliv rodilý mluvčí), stejně tak napsali e-maily se 100 % komunikací i rychlostí, pomohli mi s bankovním převodem a odpověděli na všechny otázky. Od mé objednávky a zaplacení rychlé odeslání a i doručení, vše komunikováno z jejich iniciativy. Mezi jinými díly jsem si objednal i startér, bohužel i přes katalogizaci nabídky právě pro mé konkrétní vozidlo nebyl určen pro mou montáž, zkrátka nepasoval( zde bych ocenil na serveru podrobnější popis, případně technický kótovaný náčrt produktu), opět jsem měl obavy, vrácení zboží, vratka peněz atd. Vše zcela profesionální, oznámil jsem problém, sami mi zaslali list určený a vyplněný pro nalepení a odeslání na poště do Německa. Díl jsem zabalil, nalepil list a předal na poště, nic jsem neplatil, ani nic jiného nezařizoval (hradil jsem v rámci objednávky cca 89 Kč předem). Zvolili jsem v rámci komunikace jiný startér, opět jsem jej uhradil, obratem dostal a je namontován. Peníze za původní, první, chybně objednaný, jsem dostal do týdne na účet, částka byla mírně ponížena, pravděpodobně o desetikoruny v souvislosti se změnou kurzu.Přesto mohu tento shop A24 vřele doporučit, profesinální přístup, skvělá komunikace telefonem i emaily ( nikoliv rodilými mluvčími), skvělá pomoc s řešením mého nákupu, samozřejmě i dobré ceny, ale to je otázkou hledání na internetu. Nákup u této firmy mohu doporučit, je to vstřícnější přístup než u některých tuzemských prodejců.

Autopieseonline24.ro
2018-02-21

Dobrý den pane B.Z.. Děkuji za Váš názor. Kdybyste potřebovali poradit, klidně volejte na naši linku podpory nebo napište [email protected] Přeji hezký zbytek dne! S pozdravem tým Autodoc.

J.L.(.
2017-02-15

Pese a tener un poco de miedo para hacer el pedido en esta web dados los comentarios que había leído, me la jugué y me alegro por ello, todo salió perfecto. Os cuento mi experiencia con ellos: Atención súper correcta y atenta, tanto por chat como por teléfono, aunque con la pieza se liaron un poco, por un lado me decían que sí era compatible con mi vehículo y por otro lado me decían que no, es lo único que podría tachar como punto negativo. Me busqué las formas para corroborar que la pieza era compatible por otros medios y arreglado. Decir que el envío, pese a haber leído comentarios de gente que ha tenido problemas, deciros que yo pedí la pieza un viernes tarde y el jueves siguiente al medio día la tenía en Madrid, recordad que las piezas salen de Berlín, así que perfecto. El pedido vino correcto, perfectamente embalado, original por supuesto y lo mejor de todo, era compatible con mi vehículo. Por último, el tema de los precios. Los que halláis buscado un poco sabréis que sus precios son lo mejor del mercado sin duda alguna, yo busqué y busqué y no hay nadie que pueda competir con ellos, y en piezas caras la diferencia del ahorro es bastante notable. Resumen, yo, bajo mi experiencia, recomiendo la página un 100%. Desde aquí quiero dar las gracias al equipo de recambioscoches.es por la ayuda, por el servicio, por los precios y por el ahorro que conseguí. Tuve una avería grande en mi vehículo y los € que me ahorre en el kit de embrague + volante de motor los agradecí enormemente ya que en otros sitios, incluido el taller, me pedían una barbaridad. Muchas gracias y un saludo... J.L.G.

Autopieseonline24.ro
2017-02-16

Buenos días. Estimado Sr. José, Le agredecemos mucho por su opinión y que esté contento con muchos aspectos de nuestro servicio. Siempre estamos en el proceso de mejorar nuestro trabajo para que más clientes aprovechen en el mantenimiento de su coche. Esperamos sus próximas compras en nuestra tienda. ¡Que tenga muy buen día! Atentamente, el equipo de recambioscoches.es.

A.H.
2017-07-11

J'ai effectué une recherche de pièce à l'aide de l'immatriculation du véhicule. Malheureusement la pièce livrée ne correspondait pas. J'ai essayé de les joindre à plusieurs reprises par téléphone sans jamais arriver à les avoir. J'ai aussi envoyé un mail pour demander un retour de la pièce. Après quelques jours, une personne (Juliette) m'a répondu et m'a permis de régler rapidement la situation. Donc voici quelques conseils pour éviter aux futurs acheteurs toute déconvenue. Après avoir effectué une recherche de votre pièce sur le site, envoyez leur un mail en précisant le numéro du type du véhicule inscrit sur votre carte grise ainsi que la date de mise en circulation, la puissance, etc, etc... Ils pourront alors vérifier si la pièce que vous comptez commander est compatible ou vous orienter vers celle-ci si tel n'était pas le cas. Vous pourrez aussi connaitre sa disponibilité. Pour le retour de ma pièce, les frais de port ont été à ma charge. J'avais malheureusement décoché une case me facturant 3,50€ de frais d'assurance que je pensais inutile. Si je ne l'avais pas fait, cette somme prenait en charge les frais de retour. C'est bon à savoir. En tout cas, je tiens à féliciter Juliette pour sa réactivité, son attention et sa compétence en la matière car le problème a trouvé sa solution très rapidement. La nouvelle pièce est commandée. Les frais de remboursement de la précédente sont en attentes et devraient arriver dans quelques jours. Voilà pour les quelques conseils à suivre. Et encore merci à Juliette!

J.P.F.
2020-06-15

Délais de livraison abusifs sans communication. J'ai passé une commande avec des produits tous disponibles, cela fait 13 jours et la commande n'est toujourspas livrée , aucune communication de la part du site, je suis obligé d'appeler pour avoir des informations relatives à ma commande, les réponses restent vagues "vous allez recevoir votre commande ...." mais Quand ??? la y a personne . Je déconseille, seul les prix sont attractifs, le reste n'en vaut pas la chandelle!!!. Ce site ne respecte pas les conditions générales de vente partie délais de livraison dans lesquelles il est dit que si les produits sont disponibles, ils seront expédiés sous 1 à 2 jours, tous mes produits étaient disponibles lors de ma commande, cela fait 13 jours et je l'attends toujours. j'ai reçu un mail d'expédition le 12 juin avec un numéro de suivi TNT lors je souhaite suivre le colis il est dit" Nous n'avons pas trouvé de colis associé à votre recherche, veuillez vérifier votre saisie ou réessayer ultérieurement."; c'est tout simplement scandaleux de voir autant de délais et de voir qu'il ne propose que un bon de réduction de 3 euros sur une prochaine commande. faut il avoir encore envi de commander chez eux. je déconseille fortement Numéro de commande 32140874

J.
2017-02-14

Är riktigt missnöjd. Beställde ett par skivor till min bil + annat material. Problemet är att Skivorna blev fel, Jag skrev till supporten, som hävdade att detta var mitt fel att beställningen blivit fel. Men hör och häpna, när jag skriver till supporten så ber dom om mitt ordernr vilket jag gav dem. Det första supporten säger till mig är följande "Skivorna du beställde fanns inte i vårat lager, så vi skickade ett par alternativa skivor till dig" Varav jag fråga hur dom kunde gör så, jag menade på att man inte bara kan skicka ett par skivor man "tror" ska passa. Vilket inte dessa gjorde såklart. När jag blev irriterad på supporten så började hon plöstligt vända allt emot mig och säger att jag gjort fel och inte dem, även fast hon precis har erkänt att dom själva har ändrat i min order och skickat mig skivor som dom trodde skulle passa istället. Jag lessnade eftersom supporten inte hade en susning av vad denne just sagt, och vad som har hänt. Denne menade på att jag skulle skicka tillbaka dessa skivor och beställa ett par nya. Men det kan ta 6-8v för mig att ens få tillbaka pengarna, Tid jag inte har. Jag fråga då ifall det inte går att byta dom. men detta verkade också helt omöjligt. Kort och gott, värdelös support.

Autopieseonline24.ro
2017-02-20

Kära kund! Tack för svaret! Vänligen observera att valet av delar som visas i en sökning på vår sida är en rad möjliga alternativ från olika tillverkare. Inte alla delar skulle passa till bilen. Varje år fordonet återförsäljare använder olika tillverkare att bygga sina bilar. För att beställa rätt reservdel, vänligen kontakta vår support via telefon, chatt eller e-post för att dubbelkolla kompatibilitet. Sökningen på webbplatsen sker enligt bilens modell, modeller skiljer sig efter typ av fjädring, AC närvaro, ABS närvaro, antal dörrar, etc. Webbplatsen bör ge dig flera resultat med olika mått och OEM-koder, är det sedan upp till dig att välja rätt del enligt de uppgifter som lämnats. Vårt support check ges efter din VIN (chassi) nummer, Om del finns inte tilgänglig vi hitta exact samma del men bara annat marke , om det passar inte det innebär att den ursprungliga är inte heller lämpligt.

Comentariile sunt afișate în mod selectiv

Vă rugăm să evaluați

Alegeți o notă bazată pe stele
5/5
  • Costul produselor

    + -
  • Livrare

    + -
  • Asortimentul

    + -
  • Ușurința în utilizare

    + -
  • Eficiența funcției de căutare

    + -
Introduceți numele dvs.
Vă rugăm să introduceți adresa dvs. de e-mail, care nu va fi afișată pe site
Pentru a continua trebuie să acceptați Politica noastră de Confidențialitate.
Opinia dvs. este importantă pentru noi
Coş
#
Coșul dvs. este gol