Automobil Cilindru Frana în calitate top la preț redus
Cilindru Frana - Producători cunoscuți
  • Top Preț
    Autopieseonline24.ro garantează Cilindru Frana de înaltă calitate la prețuri foarte atractive.
  • Costuri de livrare
    Economiseşte pe costuri de livrare Livrare gratuită pentru comenzi de peste 540 RON
  • Gamă largă
    În momentul de faţă, gama noastră de produse depăşeşte 500000 piese auto
  • Livrare rapidă!

    Metoda de livrare

    Veți primi piesele Cilindru Frana auto comandate în termen de câteva zile lucrătoare

  • COMODO - a plati siguranță pentru Cilindru Frana
  • Auto Cilindru Frana plătite prin intermediul Master Card
  • Vehiculul Cilindru Frana plătite prin intermediul Visa Card
  • Automobil Cilindru Frana plătite prin intermediul American Express
  • Mașină Cilindru Frana plătite prin intermediul PayPal
  • Auto Cilindru Frana plătite prin intermediul Transfer Bancar

Înlocuiți dispozitivul Cilindru Frana defect sau a cărui durată de utilizare a expirat! Găsiți informații utile cu privire la Cilindru Frana

În automobilele moderne se folosesc două tipuri de sisteme de frânare: cu disc și cu tambur. Cilindrul receptor este un element al mecanismului de frânare cu tambur. Acesta este compus dintr-o carcasă din fontă, în interiorul căreia se află două pistoane din aluminiu cu manșoane de cauciuc compacte. În secțiunea frontală a pistoanelor sunt introduse niște elemente speciale din oțel care au funcția de a reduce uzura. Din ambele părți cilindrul este echipat cu capace de cauciuc, care au funcția de a-l proteja contra prafului. Lichidul de frână trece prin racordul de conexiune situat în cavitatea cilindrului. Cilindrul receptor este prevăzut cu o supapă de pompare specială, bine protejată prin intermediul unui capac de cauciuc. Acesta are funcția de a favoriza ieșirea aerului din sistemul de frânare a automobilului. În carcasa cilindrului este introdus un inel de sprijin elastic care ajustează intervalul dintre saboții de frână și mecanismul de frânare.

Cilindrul receptor este necesar pentru a transforma presiunea lichidului în tensiune mecanică care acționează asupra saboților. Cilindrii receptori pot fi dotați cu una sau două pistoane. Când apăsăm pedala de frână, pistonul cilindrului se mișcă sub influența lichidului de frână și începe să exercite presiune asupra sabotului de frână. În funcție de viteza de uzură a garniturii sabotului, există un moment în care pistonul deplasează inelul de sprijin, depășind astfel efortul său de cuplaj. În timpul deplasării în direcție inversă, care are loc sub influența suportului elastic de degajare a frânei, inelul de sprijin îşi găsește o poziție nouă deoarece tensiunea suportului elastic nu este suficientă pentru a-l face să se întoarcă la poziția sa inițială. În acest fel are loc o creștere automată a intervalului între sabot și tambur.

Din magazinul nostru online puteți achiziționa piese de schimb pentru orice brand auto la un preț neobișnuit de avantajos. În plus, veți putea beneficia de termeni de livrare cât se poate de convenabili. În afară de cilindrul receptor, în magazinul nostru online veți găsi multe alte piese de schimb, inclusiv: condensator, instalație electrică de aprindere, discuri ale mecanismului de frânare, etc.

Coş
#
Coșul dvs. este gol