catalog_tyre_img_alt
Vă rugăm să aşteptaţidotted
Coş
#
37-0092
Coșul dvs. este gol

Cele mai frecvente probleme cu Toyota C-HR

291 Vizualizări

Toyota C-HR, produsă de firma japoneză Toyota, este un SUV subcompact, lansat în 2018. Are garda la sol înaltă, dar păstrează, totuși, confortul de condus al unui sedan, C-HR fiind prescurtarea de la „Cross Hutch Run-About” sau „Compact High Rider”. Mașina iese în evidență prin exteriorul deosebit și consumul scăzut de combustibil, manevrabilitatea acesteia putând fi comparata cu a unei mașini sport.

În ciuda celor spuse mai sus, ca și restul mașinilor, acest model are și puncte slabe. Dacă e să aruncăm o privire pe forumuri, observăm că cel mai des se vorbește despre probleme la sistemul de siguranță, transmisie și cel electric.
Sistemul de siguranță

Problema principală are legătură, în primul rând, cu sistemul de frânare al mașinii, care, conform proprietarilor, la frânarea bruscă ar fi în regulă, în schimb la frânarea lentă ar produce un scârțâit enervant. Mai mult, la pornire mașina “scapă” în spate sau față, crescând riscul de accidente.

Condusul este ușor îngreunat și de problemele pe care le prezintă sistemul EBS (Sistemul de Frânare de Urgență).
În plus, mașinile, printre care și Toyota c-hr 2.0 hybrid, probleme au și la camera frontală de filmat auto, extrem de sensibilă la depunerile de praf, afectând astfel buna funcționare a celorlalte sisteme de siguranță, care depind de ea.

Dar gravitatea problemelor de mai sus este ușor diminuată datorită disponibilității companiei în soluționarea acestora, iar piese și accesorii Toyota C-HR găsiți cu ușurință online. Astfel, cu toate punctele sale forte și slabe, modelul Toyota C-HR își păstrează poziția de top în rândul mașinilor din clasa sa.

Toyota C-HR

Transmisia

Conform proprietarilor de Toyota c-hr 1.2 turbo problemele cu transmisia încep să se facă observate destul de devreme, încă de pe la 20 000 km parcurși, fapt ce devinde destul de frustrant. Primul indiciu ce semnalează o eventuală problemă ar fi un zăngănit la motor. Ulterior, după vizita la service-ul auto, se dovedește că de vină ar fi transmisia. Faptul că Toyota se oferă să deconteze proprietarului jumătate din costul cheltuielilor de reparatie, inclusiv pentru mașinile ieșite deja din garanție, dovedește că, probabil, este o eroare de producție. De obicei în interiorul acesteia ajung așchii de metal sau lichid, ceea ce o face problematică.

Sistemul electric

Una dintre problemele mai serioase o constituie cea de la sistemul electric, de vină fiind se pare bateria Toyota C-HR, care, potrivit relatărilor clienților, dacă mașina nu este folosită zilnic, se descarcă. Ba mai mult, unii se plâng că bateria i-ar fi lăsat în drum și de două ori într-o săptămână, deși mașina era folosită zilnic.

Toyota C HR 1.8 hybrid probleme are și la sistemul de aer condiționat, care uneori suflă aer rece cu întârziere de minute bune, sau suflă doar aer cald în loc de rece etc. Cu atât mai frustrant este faptul că aceste probleme încep să fie sesizate chiar și la doar câteva luni de la cumpărarea mașinii.

O altă problemă Toyota C-HR are legătură cu cablurile din dotarea mașinii, pe care producătorul a ales să le izoleze cu un material ce are în compoziția sa soia, devenind astfel destul de atrăgătoare pentru rozătoare, care le rod, creând astfel stricăciuni importante.

O altă problemă, ce afectează modelele Toyota C-HR din 2020, are legătură cu presiunea roților. Mai exact, șoferul primește informații eronate referitoare la aceasta din urmă, de vină fiind o defecțiune la senzori presiune roti Toyota C-HR, care nu realizează întotdeauna precis măsurătorile.